Понедельник, 07.07.2025, 09:09
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
Категории раздела
Полезная информация [10]
Все про туризм [3]
В этой категории вы найдете много полезной информации про туризм и все что с ним связано.
Рестораны [1]
Повора которые получили звезду "Мишлен" [2]
Здесь будет написана автобиография поваров которые получили звезду Мишлена
Краткая характеристика стран [0]
Здесь Вы найдете краткую информацию про страну которая вас заинтересовала
Гордон Рамзи [1]
Эктор Хименес-Браво [1]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 1
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » Все про туризм

Понятійний апарат туризму
06.06.2016, 21:57

Понятійний апарат туризму

Розглянемо визначення основних понять, пов’язаних з туризмом і потрібних для подальшого викладення матеріалу.

Туризм – тимчасовий виїзд особи з місця постійного проживання в оздоровчих, пізнавальних, професійно-ділових чи інших цілях без здійснення оплачуваної діяльності в місці перебування.

Турист – особа, яка здійснює подорож по Україні або до іншої країни з не 
забороненою законом країни перебування метою на термін від 24 годин до одного року без здійснення будь-якої оплачуваної діяльності та із зобов'язанням залишити країну або місце перебування в зазначений термін.

Туристський продукт – попередньо розроблений комплекс туристських 
послуг, який поєднує не менш ніж дві такі послуги, що реалізується або пропонуються для реалізації за визначеною ціною, до складу якого входять послуги 
перевезення, послуги розміщення та інші туристські послуги, не пов'язані з перевезенням і розміщенням (послуги з організації відвідувань об'єктів культури, 
відпочинку та розваг, реалізації сувенірної продукції тощо).

Характерні туристські послуги й товари – послуги й товари, призначені  для  задоволення  потреб  споживачів,  надання  та  виробництво  яких  суттєво скоротиться без їх реалізації туристам;

Супутні  туристські  послуги  й  товари  –  послуги  й  товари, призначені 
для  задоволення  потреб  споживачів,  надання  та  виробництво  яких  несуттєво скоротиться без їх реалізації туристам.

Просування  туристського  продукту  –  комплекс  заходів, спрямованих 
на створення та підготовку до реалізації туристського продукту чи туристських послуг (організація рекламно-ознайомлювальних подорожей, участь у спеціалізованих виставках, ярмарках, видання каталогів, буклетів тощо).

Місце продажу (реалізації) туристських  послуг –  країна,  в якій зареєстровано  відповідний  суб'єкт  господарювання,  що  реалізує  туристський  продукт.

Місце надання туристських послуг – країна, на території якої безпосередньо надаються туристські послуги.

Туристськими  ресурсами  України  є  пропоновані  або  такі,  що  можуть 
пропонуватися,  туристські  пропозиції  на  основі  та  з  використанням  об'єктів державної, комунальної чи приватної власності.

 

 

 

 

Категория: Все про туризм | Добавил: Admin
Просмотров: 687 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0